Håper alle har hatt ei flott påske. Denne gangen var det microstipling som var utfordringa hos http://freemotionquilting.blogspot.com/. Slik vart min quilt. ikkje heilt enkelt å sjå. Det var ganske anstregende, men med gode pauser gjekk det greitt.
Hope you all had a nice Easter holyday. This weeks challange was microstippling. It was fun, but I needed long breaks while quilting this quilt.

Hope you all had a nice Easter holyday. This weeks challange was microstippling. It was fun, but I needed long breaks while quilting this quilt.

7 kommentarer:
Det ble kjempeflott!
wow that is so good...
Så flott quiltat!!!!
Kjempeflott quiltet, du har jo riktig fått teken :o)
Imponerende!
Yours looks great! Ya- I had to take breaks with the micro-stippling, too.
Hei Jofrid. Egil vart glad for helsing, og ba meg gje deg e-postadressa hans. eginordh@online.no . Han lova du skal få svar.
Laurdag køyre me til Geir, og feire 50års-dagen hans.
Legg inn en kommentar