søndag 19. august 2012

WISP-Lynette's knappebommer

Skulen har byrja att og ting har begynt å gå seg til. Er litt greitt med rutiner og faste gjeremål.
Her har det ikkje blitt mykje ferdie arbeid, men eg er endelig ajour med Fernhill. Christmas fun er og komen ut av boxen, Hadde to blokker nesten ferdig resten har eg gjort dei siste vekene. Håper den blir ferdig til jul.
 I have not many finiches this month but I am up to date with Fernhill, and have finally got the Christmas fun out of the box it was safely hideing in. I have been working on it the last two weeks. Hope to finish before Christmas.
I wish everybody a nice week.

3 kommentarer:

Bjørg sa...

Du må like å brodere! Det blir så fint!

Peg - Happy In Quilting sa...

Both projects look fantastic...

Sparky sa...

INgrid, our work is beautiful...i have added you to our blog roll for distinctive flair..